خرید system center 2016|لایسنس system center 2016|system center 2016 اورجینال|لایسنس سیستم سنتر 2016|system center 2016 اصلی
لایسنس System Center 2016 اورجینال
تجربه ای متفاوت برای شما
System Center مجموعه ابزاری قدرتمند و انعطافپذیر برای مدیریت شبکه و سرور بوده که توسط مایکروسافت ارائه میشود. این محصولات به طور کلی برای سهولت Administration در شبکههای مبتنی بر Active Directory طراحی شده است. Microsoft System Center در حقیقت یک مجموعه از محصولات مدیریتی مایکروسافت است که برای کمک کردن به مدیران IT سازمانها برای مدیریت و پشتیبانی بهتر و آسانتر سیستمهای Server و Client در شبکههای تحت این سیستم عامل طراحی شده است و شامل محصولات متنوعی است که هر کدام به منظور رفع بخشی از نیازهای یک مدیر IT طراحی شدهاند. این مجموعه تنها ابزار یکپارچهای است که به مدیران شبکه امکان مدیریت کامل دیتا سنترها، ابرهای شخصی و عمومی و حتی کاربران را میدهد. همچنین تنها محصولی است که می تواند Hypervisor های متفاوت، ابزارهای شبکه از شرکتهای مختلف و حتی نرم افزارهای گوناگون را به صورت راه حلی یکپارچه، مدیریت کند.
نرمافزارهای موجود در این مجموعه عبارتند از:
– System Center Virtual Machine Manager
این محصول یک راه کار بسیار قدرتمند برای مدیریت مراکز داده مجازی و نیز زیرساختهای فیزیکی میباشد که جهت مدیریت و پیکربندی منابع سرور، شبکه و ذخیرهسازها در جهت ایجاد و استقرار ماشینهای مجازی و خدمات به ابرهای خصوصی تولید شده است. با استفاده از این محصول امکان افزایش میزان بهره وری سرورهای سازمان فراهم گردیده که این امر باعث بهینهسازی نحوه استفاده از سخت افزارها در چارچوبهای کاری گوناگون می شود.
این نرم افزار علاوه بر موارد مذکور، قابلیتهایی نظیر برنامهریزی، توسعه، مدیریت و بهینهسازی زیرساختهای مجازی را نیز شامل میشود. همچنین میتوان به منظور حداکثرسازی منابع دیتاسنتر و نیز افزایش سرعت پاسخگویی به مشکلات سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان با استفاده از تکنولوژیهای موجود استفاده نمود.
– System Center Configuration Manager
این محصول از دیگر قسمتهای مهم این مجموعه بوده و مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری و توزیع بستههای امنیتی به روی کلاینتها میباشد. این محصول به عنوان بهترین سیستم به منظور مدیریت و همچنین گسترش و بروزرسانی سرورها و کلاینتها در محیط فیزیکی و مجازی میباشد. به عبارت دیگر گستره کاربردی این محصول از حوزه دسکتاپها شروع شده و تا مراکز داده را شامل میشود. Configuration Manger از طریق مجموعه ابزارهای مدیریتی که در اختیار مدیران شبکه قرار میدهد، باعث افزایش سرعت و دقت و همچنین کاهش بار مدیریتی میشود.
این محصول اطلاعات را در یک سرور پایگاه داده SQL مایکروسافت جمعآوری میکند که میتوان گزارشهای مختلفی از بستر IT سازمان به دست آورد. این سیستم محدوده وسیعی از محصولات مایکروسافت اعم از سیستم عاملهای سرور و کلاینت و همچنین موبایل را پشتیبانی مینماید.
– System Center Operation Manager
در یک سازمان معمولاً سخت افزارها و نرم افزارهای گوناگونی از تولیدکنندگان مختلف وجود دارد که این امر، کار را برای مانیتورینگ و مدیریت آنها بسیار دشوار و پیچیده میسازد. بهترین راه حل موجود برای حل این مشکل استفاده از این محصول میباشد. این محصول یک زیرساخت مانیتورینگ قابل انعطاف و مقرون به صرفه را جهت اطمینان از عملکرد قابل پیش بینی و در دسترس بودن برنامههای کاربردی حیاتی و نظارت جامع بر مراکز داده و ابرهای خصوصی و عمومی، فراهم مینماید.
– System Center Data Protection Manager
این محصول نمونه کاملی از یک نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستمها و بازگردانی اطلاعات در مواقع بروز حادثه (Disaster Recovery) برای محصولات مایکروسافت است. این محصول سطح یکپارچهای از حفاظت دادهای را برای سرورهای ویندوزی مانندSQL Server ،Exchange ،SharePoint، Virtualization، فایل سرورها و غیره فراهم میآورد.
این نرم افزار امکان به کارگیری دیسک، Tape ،SAN ،NAS و ذخیره سازی مبتنی بر Cloud را به شکلی ساده و کاملاً کاربردی به منظور ایجاد راهکارهای پشتیبانگیری و بازیابی از محیطهای مایکروسافتی برای مدیران شبکه فراهم میکند و کاربران سیستمهای ویندوزی میتوانند به صورت کاملاً مطمئن و با هزینه پایین از این نرم افزار برای حفاظت از دادههای خود استفاده نمایند.
– System Center Service Manager
این محصول یک رویکرد یکپارچه جهت مدیریت سرویس برای پاسخ گویی به انتظارات کسب و کار و خدمات IT به سازمان فراهم میکند. اساساً این برنامه جهت رفع مشکل، رخداد، کنترل تغییرات و مدیریت چرخه عمر داراییها در بستر IT سازمان طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران از طریق یک پایگاه دانش کمک میکند که راحتتر بتوانند کارهای خود را به انجام برسانند. پشتیبانی از پروسههای کاری، دنبال کردن وظایف و ارائه Self Service Portal از دیگر توانمندیهای این نرم افزار است.
این نرم افزار از طریق پلتفرم منحصر به فرد خود توانایی یکپارچهسازی و هماهنگ نمودن دانش، فرآیندها و فعالیتها را در کل مجموعه Microsoft System Center ایجاد مینماید که در نتیجه آن هزینهها کاهش یافته، مدت زمان بازیابی خطاها کم شده و کیفیت فعالیتهای IT افزایش مییابد.
– System Center App Controller
محصول App Controller رابط کاربری واحدی را به منظور مدیریت Virtual Machine Manager در اختیار میگذارد. یکی از مزایای استفاده از رابط کاربری واحد این است که در هنگام پیکربندی سرویسها و یا Deploy نمودن سرویسهای جدید، همه کارها به سادگی و تنها یک بار انجام میشود.
– System Center Orchestrator
Orchestrator یکی از اجزای جدید ارائه شده در System Center میباشد. این برنامه یک ابزار بسیار قدرتمند جهت مدیریت روندها و پروسههای کاری است که در حقیقت یک راهکار مدیریت گردش کارجهت مراکز داده میباشد. این محصول امکان ایجاد، نظارت، و به کارگیری از منابع به طور خودکار را فراهم میسازد.
– System Center Data Protection Manager
این ماژول برای حفاظت، پشتیبانگیری و بازیابی یکپارچه از دادههای ویندوزی مانند SharePoint ،SQL Server Exchange، فایلسرورها و نیز ویندوزهای دسکتاپ و لپتاپ طراحی شده است.
برخي از مزاياي استفاده از نسخه هاي اصلي محصولات مايکروسافت
1.پايداري بيشتر در مقايسه با نسخه هاي جعلي
2.امنيت بيشتر در مقابل بدافزار ها و حملات
3.امکان دريافت بروز رساني ها به صورت واقعي
4.پشتيباني مايکروسافت
5.امکان استفاده هميشگي از جوایز
6.توانايي تشخيص و عيب يابي بوسيله مرکز اعمال .Action Center
7.كارايي و سرعت كامپيوتر شما افزايش محسوسي پيدا خواهد كرد
سوالات متداول (کلیک کنید)
تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران
دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت
در انگلستان به شماره همکاری : 4560062
تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا بوده و مادام العمر قابل استفاده بوده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد. از جمله معضلاتی که برای شرکتهایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه تنها بازار محصولات این شرکتها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند. این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکتها و افراد فراهم کرده تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی (و بعضا در جعبه و بسته بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده) در بازار و سایتهای اینترنتی اقدام به کلاه برداری و یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی کنند که قصد بهرهمندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند، دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.
مشاوره و پشتیبانی
كارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنسها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت میباشد.
شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : 28422-021 همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب
پشتیبانی و گارانتی
به جهت موجودی انبوه شرکت ﺗﺤﻮﯾﻞ این ﻣﺤﺼﻮل ﺑﻪ ﺻﻮرت فوری ﺑﻮده و شامل شرایط گارانتی و پشتیبانی رایگان شرکت جهت فعالسازی و استفاده از لایسنس می باشد.